Thajsko II
Mar 29, 2012Public
Photo: Pro přesun ze Singapuru do Bangokou volíme kratší a levnější variantu. Letíme za neuvěřitelných 150 Kč. Tady už večeříme na vlakovém nádraží Hualamphong.
Photo: Jedeme opět na Koh Lantu, kde jsme začátkem ledna nechali Josého v servise. Na cestě potkáváme Pavla, který tady shodou okolností vede českou potápěčskou základnu.
Photo:
Photo: Recepce resortu.
Photo: Protože Josému ještě nepřišly tlumiče, nabízí nám Pavel ubytování za velice přijemnou cenu v jedné z těchto chatek.
Photo: Naše dvojlůžko a polička plná nově přivezených salámů a slivovice.
Photo: Yarin využívá čas a dopisuje články na web.
Photo: Po čtřech dnech slavnostně vyzvedáváme Josého. Poslední večer trávíme s Pavlem a Jardou, kteří nám po dobu našeho pobytu dělali společnost.
Photo: Ráno se loučíme a vyrážíme na cestu opět do Bangkoku.
Photo: Po cestě zastavujeme ve velmi příjemném přímořském městečku Prachuap Khiri Khan.
Photo: Na kraji města se nachází hora s chrámem (Wat Thammikaram), odkud je pěkný výhled nejen na město, ale také do nedalekého Myanmaru.
Photo: Blížíme se k Bangkoku.
Photo: Bangkokem protéká řeka Chao Phraya, na kterou je navázaná celá síť kanálů. U jednoho z kanálů se na jednu noc ubytováváme.
Photo: Potkáváme zde Jarka, který v Thajsku shodou okolností tráví dovolenou.
Photo: S Jarkem další den navštěvujeme velký palác (Grand Palace), který byl dříve sídlem thajských králů.
Photo: Palácová stráž je u turistů velice oblíbená.
Photo: Celý komplex je jednou z největších aktrakcí v Bangkoku nejen pro zahraniční turisty ...
Photo: ... ale i pro buddhisty z širokého okolí.
Photo: Zalévání parku berou Thajci z gruntu - několik sekund předtím totiž osprchovali i skříň s vysokým napětím.
Photo: Yarin pózující u monumentu Erawan - mytologického bílého slona.
Photo: Ještě jedna momentka z turisticky oblíbené Khao San Road. Pro nás hrůzostrašná podívaná.
Photo: A tady se už loučíme s Jarkem.
Photo: Rybář u mostu, který je pojmenovaný po jednom z thajských panovníků - Ramovi VIII.
Photo: Ryb je tu opravdu požehnaně.