Indonezija | Indonesia
Jul 29, 2012Public
Photo: Keltas Malaizija-Indonezija kainavo $60.

The Malaysia-Indonesia ferry costed around $60.
Photo: Pirmoji diena Indonezijoje - pirmoji kelionės pamoka vaikams. Buvome pakviesti į vieną mažytę mokyklą papasakoti vaikams apie savo nuotykius šioje kelionėje.

The first day in Indonesia - the first lesson for kids. We were invited to a small local school to talk a bit about our journey and its adventures.
Photo: Evelina ir jos stichija - vaikai.

Evelina and her natural place among the kids.
Photo: Karolio kišėnės pastovus turinys: peilis, piniginė, kompasas, virvės gabalėlis, užrašų knygutė ir tušinukas, kamera ir (dažniausiai) MP3 grotuvas.

Things Karolis always has in his pockets: knife, wallet, compass, some little rope, notebook and a pen,  video Camera and (usually) MP3 player.
Photo: Pigūs pakaruokliai ananasai šalia kelio.

Cheap hanging pineapples next to the main road.
Photo: Kai pakliuvome į Indoenziją, regis nukeliavome vėl į laisvę, juoką, nepriteklių.

When we got to Indonesia, it seems we were back to freedom, laughter, poverty too.
Photo: Dauguma namų Indonezijoje ant polių - vanduo, karštis, gyvatės ir kiti gyviai mažiau trukdo ir taip nelengvą šeimininkų gyvenimą.

Most of the houses in Indonesia are lifted up a bit, so that no water, heat, snakes or other creatures are bothering their already hard lives.
Photo: Ananasų moteris - ką tik iš dirbamo lauko.

The pineapple lady - just from the work field.
Photo: Indonezija yra didžiausia palmių aliejaus eksportuotoja pasaulyje, pagaminanti virš 20 milijonų tonų aliejaus kiekvienais metais. Netyčia mes buvome nuvežti į vieną milžinišką palmių plantaciją. Štai palmių riešutai/vaisiai.

Indonesia is the biggest palm oil producer in the world making 20 million tons of oil every year. We were lucky to be taken to some enormous palm plantation by a fellow working there. Here are the palm kernels.
Photo: Ko ne kiekvieną dieną mes Indonezijoje valgėme žuvį, nes ji pigi ir begalo pigi! Lėkštė su žuvimi, ryžiais, daržovėmis ir tofu - $1-2.

Almost every day in Indonesia we had some fish. It is cheap and incredibly tasty. A bowl with some fish, rise, vegetables and tofu was only $1-2.
Photo: Indonezijos vaikai bažnyčioje.

Indonesian kids in the church.
Photo: Vieną vakarą sustojome netoli katalikų bažnyčios ir paprašėme nakvynės palapinėje šalia jos. Kitą rytą vaikams Evelina giedojo lietuviškas giesmes.

One eve we stopped by some catholic church and asked the permission to put a tent next to it for the night.  Next morning Eva was singing Lithuanian songs before dozens of kids there.
Photo: Mokytoja vedė ritmingus ir visus vaikus įtraukiančius šokius.

The teacher was showing the moves and singing songs with the kids.
Photo: Vaikai bažnyčioje su kuriais Karolis žaidė futbolą tą rytą.

Kids in the church that Karolis was playing football with.
Photo: Katalikų bažnytėlėje. Tarp kitko, pasak vietinių dažnai krikčšioniškos bažnyčios - teroristų taikiniai.

In the Catholic Church. By the way, according to the locals christian churches are often the targets of terrorist attacks.
Photo: 'Kopy su sū'  - reiškia kava su pienu. Dažniausiai kendensuotu ir saldžiu saldžiu.

'Kopy su su' - means coffee with milk. Mostly condensed and sooo sweeeet.
Photo: Furistų užkandinėje.

In a truck driver's restaurant.
Photo: Sunkvežimio vairuotojas, jo pilvas ir cigaretė. Tuoj atnešama kava.

Truck driver, his beer belly and the cigarette. The coffee is brought soon.
Photo: Arbatos kavos tradicijos keičiasi nuo regiono prie regiono. Iki pat Tailando ir Indonezijos, mes daugiausiai gerdavome juodą arba žaliąją arbatas.

The tea coffee tradition widely varies from the region to region. Up to Thailand and Indonesia, we mostly drank black or green tea.
Photo: Sunkvežimių vairuotojai prie užkandinės, daugiausiai vežantys palmių aliejui skirtas medžiagas.

Truck drivers mostly transporting stuff for the palm oil.
Photo: Šalia užkandinės mes praleidome beveik dvi dienas.

Next to the restaurant where we stayed almost two days.
Photo: Rodosi, gamtoje skraidančių paukščių ir čia negana - visi nori turėti kažką pastovaus ir kontroliuojamo.

Looks like here are still not enough birds in the sky. People still want to control and have something next to them.
Photo: Palmių lapai.

Palm trees.
Photo: Iš dušo. O taip, ta dėžutė yra gana romatiškas dušas su bananų lapais virš galvos. O ko iš tiesų tau reikia, tai šalto vandens svilinančią dieną.

From the shower. Yes, that box is actually a quite romantic shower with some banana leaves above your head. What you really need there is actually cold water.